19 juni 2009

Fuck Ifpi!



Mitt kortaste inlägg någonsin - om det ens kan kallas inlägg. Säg protest istället.

Ett axplock:
Aftonbladet
DN
Sexig hemsida?
IDG
DN igen

Är själv ingen fildelare av rang men jag vänder mig emot diktaturfasonerna och hotbreven! Var lite innovativa och positivt proaktiva istället för att hetsa fram en form av censur! Go with the flow . . . var lite mer på . . . lite mer digitala liksom . . . å inte så j-a byråkratiskt myndighetsutövande i er approach!

Yeah, right! / Go gôbbe

Andra bloggares funderingar kring , , , , , , , ,

4 kommentarer:

  1. Ger han oss fingret?

    tänkte jag först. :-) Du, go with the flow, är det din melodi?

    Jag garvade högt åt din senaste kommentar och fattar vad du menar. En snubbe i en förort (bakifrån!) med avslappnande sportkläder verkar inte flärdfullt för dig. Men herre gud, slutkörd småbarnsfar som köper svíndyra jeans som sitter som en smekning över häcken - det är liksom flärd ändå.

    Kram på dig! Ha en underbar midsommar idag.

    Rana

    SvaraRadera
  2. Hej killen.

    Jag har flytt solen och kikar in på mina favvisar. Hoppas du njuter av den (solfan) mer än jag.

    KRAMPÅREJ.

    SvaraRadera
  3. RANA
    Go with the flow. Jag? Ja, jag tror det.
    Med din förklaring av "flärd" tar jag oförbehållsamt tillbaka mitt delvis häcklande yttrande. Midsommar var superfin - lagom med sol, snaps och sång ;) Njuter partiellt av solen. Lite ute, lite inne, lite ute i skuggan. Kram på dig också dårå . . .

    SvaraRadera
  4. *gapskrattar*

    Kallar du mig sensuell masochist? Ja, vad fan. Alla sinnliga sensationer är välkomna här. :-D

    (Sova är för töntar, eller hur.)

    /R

    SvaraRadera

Kul att du tittar in! Om du förhandsgranskar din kommentar och sedan vill redigera, är det bara att klicka på X-et i det övre, högra hörnet i rutan här under (eller den nyligen tillagda Redigera-knappen naturligtvis)